Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The gap between theory and practice might be the reason many private and public schools are failing to enable the students to acquire the English language (Dewey, 1938). As Mathew (2012) maintained, "Teaching and learning tends to become as two disconnected activities when teachers do not take responsibility for student learning and achievement. Reflective practitioners are those who identify these gaps and create conditions needed to raise the achievement levels". The "Reflection and Perfection in Foreign Language Teachers" is the guide choice for teachers, educators, scholars, syllabus designers and all those who pursue progress in the field of Foreign Language Teaching.