Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
La investigación, está relacionada con el proceso de formación inicial del profesor en el contexto de la microuniversidad, a partir de las insuficiencias que se presentan en la práctica pedagógica. La investigación contiene en su cuerpo un estudio histórico tendencial de la formación de docentes en Cuba, que posibilita revelar tendencias sobre el papel de la escuela en la integración del proceso de formación inicial del docente y el del docente en ejercicio, y un análisis de fuentes bibliográficas. Se determinan los fundamentos de la formación inicial en el proceso de formación profesional del docente de la Educación en el contexto de la microuniversidad. Los datos e informaciones obtenidas, posibilitaron ofrecer valoraciones y resultados sobre la integración dentro del proceso de formación del profesional docente en el contexto de la microuniversidad.