• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Reclame is goed, goede reclame is beter

beloftevol, eigen, triggerend, eenvoudig, relevant

Daniël Storm
Paperback | Nederlands
€ 14,95
Levering 2 à 3 werkdagen
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Leer hoe jij effectiever je doelgroepen stimuleert. Je klanten, prospects, kandidaten en zelfs je baas of partner stimuleer je om ‘Ja’ tegen je te

zeggen als je werkt volgens de BETER-theorie; Beter-Eigen-Triggerend-Eenvoudig-Relevant. Met deze even simpele als doeltreffende aanpak maak jij je reclame BETER dan je concurrenten.



Die zienswijze van Daniël Storm wordt al jaren succesvol toegepast in zijn eigen reclamebureau Team Switch. En er zijn ook steeds meer creatieve marketeers daarbuiten die dit toepassen in hun on- & offline reclame. Om prospects om te zetten naar klanten of om van kandidaten personeelsleden te maken. Van ’t een naar het ander dus. Gewoon door het net even BETER te doen.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
58
Taal:
Nederlands

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9789464378795
Verschijningsdatum:
1/04/2023
Uitvoering:
Paperback
Afmetingen:
155 mm x 215 mm
Gewicht:
266 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-bookactie juni
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.