Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Why does EU communication fail and how can we make it succeed? The EU is dealing with many complex issues such as the European identity crisis, multilingualism, Brexit, myths, populism, and is often perceived negatively as a result. Rebranding Europe illustrates how the EU can improve its image and convey its added value for the daily lives of its citizens. It gives original and logical answers to communication questions.
Key stakeholders in European communications, interviewed by the author, provide different perspectives on the topic. This book is designed both for professionals and anyone who wants to acquire useful insight in the most significant roles of EU and public communication, but also in rebranding Europe at the most critical moment of its existence.