Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The study explores organisational management issues in CRM and assesses how an organisation s members perceive CRM. The research is based on a survey of 27 sales and service personnel within a major computer and IT services provider. The study provides insight into the evolution of CRM systems, the processes involved such as the input activity, value creation and performance measurement. The research highlights the implications for marketing theory and practice and also makes research recommendations for the future. The research involved in-depth exploration of the complex processes involved, attitudes and behaviours. This encompassed in-depth personal interviews with sales managers, sales people and other managers in related posts within the supply firm. The qualitative data provided an insight into the company s experience with the CRM system. Followed by a quantitative survey using a questionnaire to gain understanding of customers and get their perspective.