Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

R.E.A.C.T Before You're F**ked E-BOOK

Adam Baker
E-book | Engels
€ 21,49
+ 21 punten
Onmiddellijk beschikbaar
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Onmiddellijk geleverd via e-mail

Omschrijving

Tired of losing sleep over customer churn? This isn't another corporate manual filled with buzzwords and fluff.

Every night, business leaders wake up in cold sweats, haunted by the churn monster gobbling up their valuable customers. If that's you, this book is your weapon against the nightmare.

R.E.A.C.T. Or You're F**ked cuts through the BS to deliver a brutally honest, no-nonsense framework for customer retention that actually works. Author Adam Baker doesn't sugarcoat the truth: most customer churn is your fault, not theirs.

The R.E.A.C.T. Framework:

Realise their value (promptly) Elevate their experience Anticipate and adapt Continuously deliver value Track behaviours and measure success

This isn't about damage control or last-minute saves. It's about building relationships so valuable that customers can't imagine leaving you. Whether you're in Customer Success, sales, leadership, or just someone who gives a damn about retention, this proactive methodology will transform how you think about customer relationships.

What you'll get:

A step-by-step system to eliminate preventable churn Real-world strategies that don't require expensive tools or massive teams The uncomfortable truths about why customers really leave Practical playbooks you can implement immediately

Who this is for: Anyone who gives a shit about customer retention.

Warning: Don't read this if you're feeling defensive about your current approach. This book pulls no punches and will challenge everything you think you know about customer success.

Stop reacting to churn. Start preventing it. Your customers' success is your success - and this book shows you exactly how to make both inevitable.

Sweet dreams await.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9798224933761
Verschijningsdatum:
10/05/2024
Uitvoering:
E-book
Formaat:
ePub
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 21 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
CADEAU

Onze must-reads: hét eindejaarsgeschenk

Vul een gat in iemands lectuur
CADEAU
GDABD Must-read
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.