Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Firms are fighting everyday to gain market share and to build a brand. To achieve this they use various marketing techniques to win the hearts of customers and for that they need to connect with customers without the traditional marketing strategies. In the present era Internet has emerged as one of the biggest forms of communication. It has not only changed the way people interact everyday but also the way companies communicate. Internet has virtually merged the real world with the virtual world and companies slowly understand this, even the publishing and printing industry understands this. Technology has completely changed the way publishing industry use to work, E-book readers, tablets, smart phones have further changed the way books were once read. Here I am trying to analyze how to make use of technology and integrate it with various management and marketing techniques to shoot up the business of an e-commerce company with special reference to sauda.com