Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In her spatially expansive installations that are stage and scenery at the same time, the artist Raphaela Vogel combines an abundance of objects rich in references with sound and video. Using defamiliarization and recontextualization, she creates an opulent, radically new vocabulary for her subject matter. Raphaela Vogel is sound engineer, cinematographer, and editor of her videos, as her own leading actor staging them both ruthlessly and aesthetically. In their essays Thomas D. Trummer, Diedrich Diederichsen, Akademie der bildenden Künste, Vienna, and Oriane Durand, Dortmunder Kunstverein, examine Vogel's oeuvre that merges the animalistic, archetypal, and technoid, playfully deconstructing gender-specific associations. Generously sized photographs document the apocalyptically and poetically charged settings in Kunsthaus Bregenz. Text: Diedrich Diederichsen, Oriane Durand, Thomas D. Trummer und Vera Palme