Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Since the 1990s, Rachel Harrison (born 1966) has developed a colorful and delightfully grotesque sculptural idiom out of the most contemporary detritus--styrofoam, plastic buckets, vacuum cleaners--which she blends with slapstick humor and art historical and pop cultural references. Fake Titel presents sculptures and drawings from three recent series: The Help (2012), the large-scale installation Incidents of Travel in Yucatan (2011) and the photographic suite Sunset Series (2000-2012). The Help examines the roles of the artist, the muse and the "help," mixing found objects with abstract forms; Incidents of Travel in Yucatan is a mixed-media installation including a wall of pedestals, autonomous sculptures and video; and the Sunset Series comprises 31 photographs of a single source image, a photograph of a sunset. In each photograph in the series, shot on 35mm film, the artist physically manipulates the found snapshot to create a new image.