Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Conçu pour être un livre-outil, cet ouvrage, réalisé selon les principes d'enquête de la série : « Questions-réponses sur… », se propose, au-delà de l'information indispensable, d'inviter le lecteur à s'interroger sur le caractère complexe et mouvant des formations technologiques. Soucieux de dépasser des pratiques ou des apparences parfois trompeuses, les auteurs ont voulu cerner au plus près les réalités. Ils ont questionné les faits. Le résultat : des constats et des hypothèses que ne peuvent ignorer ceux qui, à des titres divers (élèves, parents, enseignants, conseillers d'orientation, etc.), sont concernés par l'enseignement technique long.