Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Antes de 1914, viajar desde la costa este hasta la costa oeste significaba cruzar por tierra todo Estados Unidos. Hacerlo por mar implicaba un largo viaje hacia el sur, rodeando Sudamérica y luego subiendo por la costa del Pacífico. Pero entonces, en una hazaña de ingeniería peligrosa y asombrosa, se excavó un canal de 48 millas de largo a través de Panamá, creando el atajo más famoso del mundo: ¡el canal de Panamá!
A man, a plan, a canal, Panama. Not only is this palindrome clever, it also gives a brief description of the Panama Canal.
Before 1914, traveling from the East Coast to the West Coast meant going by land across the entire United States. To go by sea involved a long journey down and around South America and back north along the Pacific Coast. But then, in a dangerous and amazing feat of engineering, a forty-eight-mile-long channel was dug through Panama, creating the world's most famous shortcut: the Panama Canal!