Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The global AIDS epidemic continues to grow and there is concerning evidence that some countries are seeing resurgence in new HIV infection rates which were previously stable or declining. Quality of life in persons living with HIV/ AIDS is a salient issue in care and management. Theory and research suggest that educational interventions to improve Quality of life in HIV/AIDS patients may be most effective when they are personalized and effectively compelling, when they provide models of desired behaviors, and when they are linked to social and cultural narratives. The current book describes quality of life among HIV/AIDS and effect of educational intervention on improving status of their health. This book would be useful to academicians and researchers who are interested in promotion of quality of life of patients in relation to HIV/IDS. This would also be helpful to policy makers and health managers engaged in HIV/IDS patients.