Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
To thrive and achieve success, every business must ensure that the quality of its products or services is optimal. This is accomplished through effective quality management systems. It involves the process of continuously inspecting and ensuring the quality, consistency, and condition of the products offered to customers by the company. It comprises four primary sub-fields, which are quality improvement, quality planning, quality control, and quality assurance. This book is a valuable compilation of topics, ranging from the basic to the most complex theories and principles related to quality management. While understanding the long-term perspectives of the topics, the book makes an effort in highlighting their impact as a modern tool for the growth of the discipline. This book, with its detailed analyzes and data, will prove immensely beneficial to professionals and students involved in this area at various levels.