• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Quality Health Care

A Guide to Developing and Using Indicators

Robert Lloyd
Paperback | Engels
€ 167,95
+ 335 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Written by an internationally-recognized expert in the field of quality management, this text is an essential guide for understanding how to plan and implement a successful quality measurement program in your healthcare facility. It begins by presenting an overview of the context for quality measurement, the forces influencing the demand for quality reform, how to listen to the voice of the customer, and the characteristics of quality that customers value most. Students will also learn how to select and define indicators to collect data and how to organize data into a dashboard that can provide feedback on progress toward quality measurement. Finally, this book explores how to analyze the data by detailing how variation lives in your data, and whether this variation is acceptable. Case studies are provided to demonstrate how quality measurement can be applied to clinical as well as operational aspects of healthcare delivery. Written by an internationally-recognized expert in the field of quality management Helps students understand how to plan and implement a successful quality measurement program in a healthcare facility - not only how to measure but what to measure Shows students how to remove the subjective nature of "quality" and provide statistical models and management protocols for measuring and evaluating health care provider performance through every phase of care and service Presents an overview of the context for quality measurement, the forces influencing the demand for quality reform, how to listen to the voice of the customer, and the characteristics of quality that customers value most (c) 2019 368 pages

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
368
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781284023077
Verschijningsdatum:
1/09/2017
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
178 mm x 226 mm
Gewicht:
612 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 335 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
CADEAU

Suske en Wiske & Jommeke trakteren

Koop hun avonturen nu voor slechts € 5!
CADEAU
actie strips
CADEAU

Alleen in onze winkels: Gratis Murdle boekje vol moordmysteries

bij een aankoop tijdens Weekend van de Klant (OP=OP!)
CADEAU
actie weekend van de klant
CADEAU

Een goed verhaal is geld waard

Krijg nu een € 4 voucher bij elke aankoop vanaf € 40
CADEAU
Terugkeeractie
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.