Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
‘Public Relations in de Horeca’ is een inspiratieboek voor iedereen die actief is in de gastvrijheidindustrie. Zowel de zelfstandige zaakvoerder als de werknemer belast met Public Relations, Guest Relations of Communicatie zal er nuttige tips in vinden om nog betere relaties te onderhouden met gasten, leveranciers, werknemers en andere publieksgroepen.
Philippe Desmet doceert P.R. aan de AP Hogeschool in de opleidingen Hotelmanagement, LoReCa en Organisatie & Management. In bijberoep werkte hij in verscheidene horecabedrijven en was hij stagecoördinator van de Berlitz Hostessenafdeling. Gedurende vier jaar werkte hij als PR-assistant bij Brouwerij Palm. Als journalist schreef hij 10 jaar voor Gazet van Antwerpen. In 2018 publiceerde hij de misdaadroman ‘Geen Mekka Aan de Stroom’. Daarna volgde een liefdesroman (‘Memoires van een Minnaar’). In 2020 werd hij met ‘Om bestwil’ genomineerd voor de Fintro Prijs Spannend Boek. ‘Operatie Wolvenberg’ is zijn nieuwste misdaadroman (2024).