Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door de nationale actiedag kan je online bestelling iets langer onderweg zijn dan normaal. Dringend iets nodig? Reserveer en haal na 1u af in een winkel met voorraad.
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door de nationale actiedag kan je online bestelling iets langer onderweg zijn dan normaal. Dringend iets nodig? Reserveer en haal na 1u af in een winkel met voorraad.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Even when public programmes are well-funded and well-designed, why do they fail to deliver? While existing research in political economy has identified various challenges affecting public service delivery, Public Financial Management, State Capacity, and Public Services in India unveils a critical, yet often overlooked factor: the architecture of public finance, particularly expenditure management systems. Drawing from existing literature, field experience, and primary data from government officials and citizens, Mathew, Purohit, and Sharma provide a compelling analysis of how India's public finance management system contributes to pervasive governance challenges. The book proposes a series of innovative reforms, termed 'on-demand architecture', that aim to provide both funds and real-time data about those funds to effectively improve India's public finance management and responsiveness of service providers to citizens, civic society, and other stakeholders. By reimagining public finance beyond its traditional accounting and auditing function, the book presents a transformative framework for expanding India's expenditure capacity and enhancing public service delivery. Moreover, the authors draw from successful reforms worldwide to provide insights for social scientists and policymakers interested in improving public finance institutions and public service delivery alike.