Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book provides further insight into the interrelationships between artwork, public space and beholder. Public art has been a burgeoning phenomenon across cities in the Western world since the late 1940s. Various axioms have been produced about what public art 'does' to people in certain places and times. These axioms mainly originate from those who produce public artworks and those who are involved in public art's enabling institutional and cultural policy contexts. Until now, public art has hardly been problematised from a geographical perspective. On top of that, little is known about the relationships between art and public space through particularly the perspectives of public art's publics. This work explicitly includes both a geographical perspective and publics' experiences of public art.