Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In this monograph Leslie J. Francis reviews and assesses the contributions made by the individual differences tradition of psychology over the past 50 years to research in religious education. In this context religious education is conceived broadly to embrace what takes place in schools, within religious communities, and within households across the age span. Topics include:
- the centrality of the attitudinal dimension of religion; - the place of personality in the individual differences tradition; - sex as a core individual difference in religion; - the consequences of individual differences in religious affect; - the role of church schools and the role of the family in religious nurture; - the factors that account for individual differences in attitude toward religious diversity; - the relevance of the individual differences tradition for adult religious education; - the implications of the individual differences tradition for biblical hermeneutics and discipleship learning.