Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In line with the recommendations of Project 2000 and the 1982 RMN syllabus this is an important new book which takes a fresh look at the requirements of trainee psychiatric nurses and their teachers. The book is divided into two parts. Part One - Concepts, establishes the nurses approach to psychiatric care as an individual and as a member of a team. Part Two - Care, explores the application of concepts through numerous patient profiles and care plans based on conceptual models. The text is well illustrated and attractively designed throughout. The author, Peggy Martin, is closely involved in nurse training and, as well as being aware of the needs of the practising nurse, has a strong commitment to Peplau's developmental model which she has used in this book.