Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Los mensajes de propaganda y persuasión formaron parte habitual de la vida cotidiana en la antigua Roma. La propaganda es y fue connatural al ámbito político y social, del mismo modo que la persuasión lo es y lo fue a la religión. El poder y el prestigio tampoco podían subsistir en el mundo romano sin publicidad, ni perpetuarse sin que se ?persuadiera? a su reconocimiento público. En esto radica, en realidad, el fenómeno del evergetismo romano. Así, en los confusos límites entre lo público y lo privado del mundo romano, apenas hubo comportamiento que fuese ajeno a la propaganda, la persuasión o la disuasión promovidas y asumidas por los más elevados círculos de poder.