• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Promoting Sustainable Living

Sustainability as an Object of Desire

Justyna Karakiewicz, Audrey Yue, Angela Paladino
€ 320,95
+ 641 punten
Uitvoering
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Current images of sustainability often are designed to instill fear and force change, not because we believe in it, but because we fear the consequences of inaction. We also far too often are faced with adverts that use sustainability images in order to sell their product, which are not sustainable at all.

This book identifies the factors that motivate people to aspire towards sustainable living and determines the role of communications in persuading people of the benefits of sustainable living. It introduces the notion of sustainability as an "object of desire", that will allow people to not be scared of the future but rather, to dream about it and look forward to a better quality of life. The book traces the history of major changes in our society that have dramatically changed our perceptions, beliefs and attitudes as related to sustainability. It describe our current desires and dreams and explains why we need to change. Further, it identifies the factors that motivate people to aspire towards sustainable living and determines the role of communications in persuading people of the benefits of sustainable living. Finally it suggests what could be done to not only make sustainability an object of desire, but also introduce hopes and dreams for a better future into our everyday lives.

This inspiring and interdisciplinary book provides innovative insights for researchers, students and professionals in a range of disciplines, in particular environment and sustainability, sustainable marketing and advertising, and psychology.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
218
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781138017832
Verschijningsdatum:
28/05/2015
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
156 mm x 234 mm
Gewicht:
498 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 641 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
CADEAU

Suske en Wiske & Jommeke trakteren

Koop hun avonturen nu voor slechts € 5!
CADEAU
actie strips
CADEAU

Een goed verhaal is geld waard

Krijg nu een € 4 voucher bij elke aankoop vanaf € 40
CADEAU
Terugkeeractie
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-bookactie korting
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.