Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Una espléndida introducción al estudio y comprensión de las dificultad es de lectura en los niños, que incorpora numerosas sugerencias útiles para su solución. ¿Cuál es el problema que caracteriza a los lectores «retrasados»? ¿Qué podemos hacer para ayudarlos? Tales son las princi pales preguntas a las que contesta este texto fundamental, que estable ce uno de los marcos más fructíferos para la investigación sobre el te ma de los últimos años. Se ha escrito tanto acerca de las dificultades en la adquisición de la lectura que es de agradecer el esfuerzo de Pe ter Bryant y Lynette Bradley por presentar ordenadamente, en primer lu gar, el estado de la cuestión. Una vez que se ha obtenido una idea glo bal del problema, los autores exponen lo que ellos consideran la clave del mismo: la conciencia fonémica -la conciencia de que el lenguaje e stá compuesto por distintos sonidos separables-, para finalizar ofreci endo alternativas prácticas de intervención que han demostrado su efec tividad. Por su cali