Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
La revisión histórica de los conceptos teóricos en la psicología, medicina, psiquiatría y en la educación, y educación especial brindan un panorama diverso, complejo y contradictorio sobre este tema que en la actualidad, la educación básica y la escolarización ponen en controversia debido a que en la práctica cotidiana dentro de la escuela y el contacto directo del maestro con "el niño problemático", proporciona información que dista de ser la que, las disciplinas científicas proponen para explicar y resolver esta problemática que ya no puede ser concebida como exclusiva del niño o adolescente, sino producto de la interacción dinámica de diversos factores, procesos, escenarios y protagonistas.El problema de conducta o emocional no le pertenece al sujeto, sino más bien es reactivo a todo lo anterior.