Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
A comprehensive theoretical and practical guide to the operating principles of knowledge auditing, illustrated with numerous case studies.
A knowledge audit provides an “at a glance” view of an organization's needs and opportunities. Its purpose is to improve an organization's effectiveness through a better understanding of the dynamics and levers of knowledge production, access, and use. However, this developing field is hampered by the lack of a common language about the origins and nature of knowledge auditing. In Principles of Knowledge Auditing, Patrick Lambe integrates the theory and practices of the field, laying out principles and guidelines for a clearer and more pragmatic approach to knowledge auditing that makes it more accessible to practitioners and researchers.
Lambe examines knowledge auditing in the context of the development of communications, information, and knowledge management in the twentieth century. He critiques and clarifies ambiguities in how knowledge audits are approached and described, as well as how the results are conveyed within organizations. He discusses the benefits and risks of knowledge management standards. Knowledge auditors, he says, need a common frame of reference more than they need standards. Standards have their uses, but they provide only markers and sign posts and are poor representations of the richness of the landscape. He concludes with a set of guiding principles for practitioners.