Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Why do many companies and organizations fail when they shouldn't? Why do some Leaders and CEOs wish that they just can't achieve success for the organization. It is due to a failure giving the attention to an organization's culture that it deserves. Developing an organizational culture, ethos, ideas, and practices that will give your organization a competitive edge is not easy and it does not happen overnight. This book will cover several leadership strategies and tactics for creating a successful organizational culture that actively promotes organizational success. It will also look at three fundamental descriptors of a successful organizational culture: what drives it, on its focus, and what makes it perform. As well as provide a few particular tools and cultural elements that have proven invaluable to the developing of successful organizational cultures.