Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Once rare, presidential transitions at institutions of higher education now command the attention of about one-quarter of the nation's colleges and universities at any given time. Though they occur frequently, transitions at this level are hardly routine, and American higher education has not developed a tradition of managing this process proactively. Here, James Martin and James E. Samels bring together a distinguished group of higher education professionals to provide the first comprehensive guidebook to managing change at the top. Presidents, administrators, trustees, faculty, and others involved in a change in leadership will benefit from this wide-ranging discussion of the issues combined with specific action plans for the busy professional. The volume's contributors address proactive management, best practices for sudden transitions, and how campuses can turn challenges into opportunities. Also addressed are executive search firms, the interim president, boards of trustees, presidential spouses, and public relations. Contributors: Lee J. Betts, Frederick (MD) Community College; Charles Brown, Stanford University; Jean A. Dowdall, Whitt-Kieffer; E. K. Fretwell Jr., University of North Carolina, Charlotte; Vartan Gregorian, Carnegie Corporation; Allen E. Koenig and Thomas H. Langevin, The Registry for College and University Presidents; Steven Muller, The Johns Hopkins University; Arthur Padilla, North Carolina State University; John Ross, George Dehne & Associates Integrated Services; Patricia Stanley, Frederick (MD) Community College; Thomas J. and Scottie Trebon, Carroll College; William A. Weary, Fieldstone Consulting, Inc.; Nancy L. Zimpher, University of Wisconsin, Milwaukee.