• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Bedrijf & Technologie
  3. Management
  4. Praxisleitfaden Aufbau und Ablauf einer Marktforschungsstudie

Praxisleitfaden Aufbau und Ablauf einer Marktforschungsstudie

Willy Schneider
Paperback | Duits | Fachbuchreihe Management-Kompetenz kompakt | nr. 4
€ 52,45
+ 104 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Ablauf einer Marktforschungsstudie in acht Schritten: (1) Fremd- und Eigenforschung, (2) Primär- und Sekundärforschung, (3) Entwicklung geeigneter Messinstrumente, (4) Datengewinnung, (5) Feldphase, (6) Datenanalyse, (7) (Gegebenenfalls) Prognose, (8) Visualisierung und Präsentation der Befunde Zielgruppen: - Studierende und Lehrende in Bachelor- und Masterstudiengängen, die sich mit dem Thema "Marktforschung" beschäftigen - Praktiker*innen aus Marketing, Vertrieb, Service und Marktforschung - Consultants und Marktforscher*innen

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
112
Taal:
Duits
Reeks:
Reeksnummer:
nr. 4

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9783743189744
Verschijningsdatum:
24/07/2019
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
189 mm x 246 mm
Gewicht:
213 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 104 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
CADEAU

Onze must-reads: hét eindejaarsgeschenk

Vul een gat in iemands lectuur
CADEAU
GDABD Must-read
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.