• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Practice-Oriented Marketing

Basics - Instruments - Case Studies

Ralf T Kreutzer
Paperback | Engels
€ 213,95
+ 427 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Ralf Kreutzer has once again succeeded in setting the right priorities. He makes it convincingly clear that the proven basics in marketing are also valid in the online and digital age. Predict: especially worth reading!
Prof. Dr. Dr. h. c. Wolfgang Fritz, Technical University of Braunschweig and University of Vienna

The 6th edition has been extensively revised and supplemented with important, current topics of online marketing and digitalization. This further enhances the strengths of the previous editions.
Prof. Dr. Klaus Gutknecht, University of Applied Sciences Munich

The author encourages critical thinking about the content presented through the use of "mnemonic boxes" and "food for thought". Very good!
Prof. Dr. Sabine Haller, Berlin School of Economics and Law

An indispensable orientation in the ever faster changing everyday marketing. The book provides implementation and practical know-how without getting lost in details.
Univ.-Prof. Dr. Michael Lingenfelder, Philipps-Universität Marburg

Further proof of Ralf T. Kreutzer's special expertise in marketing, his great passion for conveying knowledge in the best possible way and his special ability to identify the truly relevant topics.
Prof. Dr. Wolfgang Merkle, UE - University of Europe for Applied Sciences, President Marketing Club Hamburg

Particularly noteworthy is the expansion of the classic marketing mix to include the fifth P for personnel. Because in the end, it is still the employees who make good marketing!
Prof. Dr. Karsten Kilian, Würzburg-Schweinfurt University of Applied Sciences and Markenlexikon.com

Concise language, convincing thought leadership, clear examples and goal-oriented transfer questions form an almost ideal basis for opening up the world of marketing.

Univ.-Prof. Dr. Klaus-Peter Wiedmann, Leibniz University Hanover


Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
541
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9783658397166
Verschijningsdatum:
9/03/2023
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
170 mm x 244 mm
Gewicht:
898 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 427 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
CADEAU

Suske en Wiske & Jommeke trakteren

Koop hun avonturen nu voor slechts € 5!
CADEAU
actie strips
CADEAU

Een goed verhaal is geld waard

Krijg nu een € 4 voucher bij elke aankoop vanaf € 40
CADEAU
Terugkeeractie
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-bookactie korting
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.