Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In an age where customer opinion and feedback can have an immediate, major effect upon the success of a business or organization, marketers must have the ability to analyze unstructured data in everything from social media and internet reviews to customer surveys and phone logs. Practical Text Analytics is an essential daily reference resource, providing real-world guidance on the effective application of text analytics. The book presents the analysis process so that it is immediately understood by the marketing professionals who must use it, so they can apply proven concepts and methods correctly and with confidence. By decoding industry terminology and demonstrating practical application of data models once reserved for experts, Practical Text Analytics shows marketers how to frame the right questions, identify key themes and find hidden meaning from unstructured data. Readers will learn to develop powerful new marketing strategies to elevate customer experience, solidify brand value and elevate reputation.