Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The aim of this book is to teach the basic principles of Digital Signal Processing (DSP) and to introduce it from a practical point of view using the bare minimum of mathematics. Only the basic level of discrete-time systems theory is given, sufficient to implement DSP applications in real time. The practical implementations are described in real time using the highly popular ESP32 DevKitC microcontroller development board. With the low cost and extremely popular ESP32 microcontroller, you should be able to design elementary DSP projects with sampling frequencies within the audio range. All programming is done using the popular Arduino IDE in conjunction with the C language compiler.
After laying a solid foundation of DSP theory and pertinent discussions on the main DSP software tools on the market, the book present the following audio-based sound and DSP projects:
> Using an I2S-based digital microphone to capture audio sound > Using an I2S-based class-D audio amplifier and speaker > Playing MP3 music stored on an SD card through an I2S-based amplifier and speaker > Playing MP3 music files stored in ESP32 flash memory through an I2S-based amplifier and speaker > Mono and stereo Internet radio with I2S-based amplifiers and speakers > Text-to-speech output with an I2S-based amplifier and speaker > Using the volume control in I2S-based amplifier and speaker systems > A speaking event counter with an I2S-based amplifier and speaker > An adjustable sinewave generator with I2S-based amplifier and speaker > Using the Pmod I2S2 24-bit fast ADC/DAC module > Digital low-pass and band-pass real-time FIR filter design with external and internal A/D and D/A conversion > Digital low-pass and band-pass real-time IIR filter design with external and internal A/D and D/A conversion > Fast Fourier Transforms (FFT)