• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Power to the Middle

Why Managers Hold the Keys to the Future of Work

Bill Schaninger, Bryan Hancock, Emily Field
Hardcover | Engels
€ 36,95
+ 73 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

If you're thinking of cutting your midlevel managers in the new world of work, think again.

"Middle manager." The term evokes a bygone industrial era in which managers functioned like cogs in a vast bureaucratic machine. In recent decades, midlevel managers became a favorite target for the chopping block--underappreciated, often considered a superfluous layer of the organization.

Not only does this outdated perspective need to change, but the future demands it. In Power to the Middle, McKinsey thought leaders Bill Schaninger, Bryan Hancock, and Emily Field call for a profound reimagining of managers and their roles. They explain how middle managers are uniquely positioned close to the ground but with a crucial connection to company strategy, enabling them to guide their organizations through periods of rapid and complex change, as well as to help shape the new world of work.

The authors compellingly illustrate this deep shift in the workplace, showing how:

  • Managers are the key to winning the war for talent, which requires strong people skills to attract and retain the best talent.
  • Managers must shift from merely enforcing rules to challenging them, serving as critical stopgaps for rules that are ineffective or obsolete.
  • Crucially, good managers must not be promoted out of their jobs. Instead, their title and compensation should reflect their high value and allow them to advance within their roles.

With rich stories and cutting-edge research, Power to the Middle offers a new model for companies to radically alter the way they hire, train, and reward their midlevel managers--their most valuable asset.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
256
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781647824853
Verschijningsdatum:
18/07/2023
Uitvoering:
Hardcover
Bestandsformaat:
Genaaid
Afmetingen:
152 mm x 236 mm
Gewicht:
544 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 73 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
MUST-HAVES

Hier bloeit iets

Nu dubbele punten op onze selectie nieuwe titels
MUST-HAVES
Hier bloeit iets
AANGERADEN

Onze cadeautips

voor Vaderdag
AANGERADEN
Onze cadeautips voor Vaderdag
VADERDAG ACTIE

Alleen in onze winkels: kortingsbon van € 10 voor e-books

bij een Vivlio e-reader
VADERDAG ACTIE
Vivlio e-reader + € 10 aan e-books
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.