Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
How might a resistive art be imagined, despite it being enmeshed in the economic structures that need to be countered? What other knowledge, and what other communities, can art foster? What tools and weapons can it supply? This publication is focused on three projects -- independent and interwoven in equal measure -- which explore and newly survey, each in their own way, the relations between art, politics, and knowledge generation. The three exhibitions include: 'Unrest of Form: Imagining the Political Subject, ' part of the Wiener Festwochen in Vienna and curated by Karl Baratta, Stefanie Carp, Matthias Pees, Hedwig Saxenhuber, and Georg Schöllhammer; 'Monday Begins on Saturday, ' part of the Bergen Assembly and curated by Ekaterina Degot and David Riff; and 'Giving Form to the Impatience of Liberty, ' at the Württembergischer Kunstverein Stuttgart and curated by Hans D. Christ and Iris Dressler.