Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Religions- und konfessionsubergreifende Zusammenarbeit (RuKuZa) im Religionsunterricht als Teil einer interreligiosen, inklusionsorientierten migrations- und pluralitatssensiblen Bildung findet seit Jahren inTiroler Schulen der Sekundarstufe II statt. Das vielfaltiges Repertoire an RuKuZa wird dabei immer wieder neu evaluiert und adaptiert. Da systemische Unterstutzung noch weitgehend fehlt, stellt RuKuZa die AkteurInnen vor immense Herausforderungen. Dabei kann sie eine Form der Annaherung, der Begegnung und eine reale Abbildung religioser Vielfalt im Bildungssystem sein, die einen anerkennenden und wertschatzenden Austausch ermoglicht. Durch ihre mikroperspektivische Herangehensweise bietet Petra Juen einen wertvollen Beitrag zur kooperativen religiosen und weltanschaulichen Bildung im Kontext Schule.