Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In his last photo project, Pierre Crocquet ( 1971 in Cape Town) produced sensitive psychological studies of a small multicultural community in South Africa. Now, he focuses on a no less explosive psychological detail, carefully feeling his way through places where old wounds were once incurred, examining the experience of child abuse with his camera. Without passing judgment, his pictures capture the suffering of the victim as well as the loneliness of the perpetrator. Remembering reveals trauma and healing on both sides. Both victim and abuser share a secreta constrained promise of silence, symbolized by the linking of little fingers: the Pinky Promise . The act of abuse is frozen in history; it is not permitted to melt away but remains crystallized in eternity. Thus, contemporary scenes are in black and white, while personal documents, such as a family album, are lit up in brilliant colors.