Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The pharmaceutical industry is world's largest industry in terms of world wide revenues.The pharmaceutical industry is based on research and development,management skills etc. New drug development is a very complicated and time taking process which is one of the reason of high competition among pharmaceutical companies since they have to maintain their product in the market for a long time till arrival of another product. Product launch helps in increasing sales revenue and expanding the customer base. By introducing new products a company can also target new group of customers. The launch of new products can also influence the company expansion and new internal investments. Continuous research and planning are necessary if a company wants to achieve a successful product launch. Innovation and creativity plays a vital role in the promotion and conversion of effort into prescription. This book is an overview for all those parameters which should be considered before and after launching of a product.