Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Malgré une évolution significative ces dernières années, la culture reste un sujet peu discuté en entreprise, une grande partie des projets de transformation portant encore sur la structure de l’organisation. La culture est un sujet moins tangible et son lien avec la performance n’est pas facile à démontrer. Mais ce serait une erreur de sous-estimer son poids dans le succès d’une organisation. Si la culture n’est pas en soutien du projet collectif (stratégie, organisation…), l’inefficience apparaît. La culture est aussi ce qui attire (ou fait fuir) les clients et les ressources clés. Dans cet ouvrage, Régis Collette démontre l’existence du lien entre culture et performance et fournit une méthode détaillée pour transformer la culture d’une organisation. Il partage également quelques cas concrets et les leçons à en tirer. L’ouvrage se termine par un entretien avec Eddy Caekelberghs, journaliste à la RTBF.