Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Over the last decades, social space as a field of study has developed rapidly. The emergence and accessibility of digital information and communication technology networks and the blurring of former geographical barriers are changes that the media studies must cope with. This book, therefore, aims to contribute to the discussions on this new and exciting field geographies of communications. The objective of this work is to trace the socio-cultural transition in post-Soviet Estonia through the prism of personal social space. This work draws on various theories from sociology, media and communication studies, and cultural geography. The empirical studies made within this work could be divided into three parts. The first part concentrates on the general tendencies in spatial relationships and on opening of personal social space in a transition society. The second part investigates geo-cultural solidarities. The third part concentrates on the role of foreign languages shaping personal social space. This book should be especially useful to professionals in Media and Communication fields and in Geography, or anyone else who may be interested in issues of social space.