Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
One of the leading exponents of the nineteenth century's Gothic Revival, the architect Sir George Gilbert Scott (1811-78) most famously designed the Albert Memorial in Kensington Gardens and the Midland Grand Hotel at St Pancras. In the design and restoration of churches and cathedrals, his work was distinguished by its care, skill and sheer volume: most medieval cathedrals in England and Wales, including Westminster Abbey, benefited from Scott's expertise in some form. Written between 1864 and his death, then edited by his son and fellow architect George Gilbert Scott (1839-97), this 1879 autobiography was among the first of its kind, recording the background, career and opinions of a prolific professional architect. Moreover, the work includes a defence of Scott's principles against what he saw as the 'anti-restoration movement', led by John Ruskin and others. Altogether, these lucid memoirs confirm Scott's place at the centre of Victorian design.