Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Is it possible today to understand current genres such as drama and theater without considering the influence of television? Elizabeth Klaver argues that television's dominance of the entertainment industry demands a continual negotiation of subject position from all other cultural forms and institutions. By examining plays that incorporate televisual discourse-from cameras and monitors to televisual style and structure-Performing Television probes the turbulent relation contemporary drama has had to television and its negotiations for identity in a postmodern media culture. Klaver applies post-structuralist theories of subjectivity to drama while ranging through Beckett's plays, National Hockey League games, "The Tonight Show," gay and lesbian drama, minority drama, avant-garde performance, and the topics of theatrical paranoia, the mediatized Imaginary, and the spectatorial gaze.