Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
If art imitates life then life has become drastically more violent. School aged children have been at the forefront in the discussion on School Violence. According to the Federal Communications Commission by the age of eighteen the average American teen will witness or be exposed to over 200,000 acts of violence. Many of these acts of violence are conveyed through images, messages and lyrics. This study sought to capture the perceptions of Secondary Administrators on the effects of negative media on student behavior. The results indicated a strong belief that negative media images and messages are replicated in schools. Administrators serving students from low-socio-economic communities noted that more time is spent on resolving disciplinary issues as opposed to instructional supervision. The implications and recommendations in this work serve as a foundation for comprehensive reform to reverse this trend.