Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Whilst there has been much recent scholarly work on retailing during the early-modern period, much less is known about how people at the time perceived retailing. Centred around the general theme of perceptions, this book addresses this gap in our knowledge, looking at a different aspect of consumption.This book will prove essential reading for anyone interested in British social and economic history in the early modern period and among those interested with the history of retailing and of consumption. Although first and foremost a book written by historians for historians, it nevertheless borrows concepts and approaches from various disciplines concerned with theories of consumption, material culture, and representational art.