Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The book investigates user satisfaction with mobile services, the perceived quality of m-commerce products, and the loyalty towards service providers. After introducing the m-commerce value chain and emerging mobile services, the first part examines relevant theories from diffusion of innovations and service quality to mobile services, and identifies new trends in the mobile communication market. The book demonstrates to what extent service quality and adoption theories of consumer behavior literature explain the (repeated) usage of mobile services, and how the results differ by user segments. A-priori and a-posteriori segmentations provide detailed insights. The results indicate that it is important to consider (un)observed heterogeneity in explanatory models.