• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Perceived Quality of Mobile Services

A Segment-Specific Analysis

Astrid Dickinger
€ 58,95
+ 117 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

The book investigates user satisfaction with mobile services, the perceived quality of m-commerce products, and the loyalty towards service providers. After introducing the m-commerce value chain and emerging mobile services, the first part examines relevant theories from diffusion of innovations and service quality to mobile services, and identifies new trends in the mobile communication market. The book demonstrates to what extent service quality and adoption theories of consumer behavior literature explain the (repeated) usage of mobile services, and how the results differ by user segments. A-priori and a-posteriori segmentations provide detailed insights. The results indicate that it is important to consider (un)observed heterogeneity in explanatory models.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
190
Taal:
Engels
Reeks:
Reeksnummer:
nr. 18

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9783631564875
Verschijningsdatum:
26/10/2007
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
148 mm x 210 mm
Gewicht:
289 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 117 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-bookactie juni
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.