Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The Director-General of UNESCO, Koichiro Matsuura, writes in the Foreword to this book: "The present study by James Page provides a timely exposition of what might be argued to be a philosophy of peace education. It provides an overview of different philosophical approaches, and from diverse culture perspectives, of peace education throughout the world. As such it offers an important addition to the emerging literature on peace education and the culture of peace, as well as an important commentary on the peace mission of UNESCO." CONTENTS: Acknowledgments. Preface. Foreword. 1 The Problem of Peace Education. 2 Virtue Ethics and Peace Education. 3 Consequentialist Ethics and Peace Education. 4 Conservative Political Ethics and Peace Education. 5 Aesthetic Ethics and Peace Education. 6 The Ethics of Care and Peace Education. 7 Conclusions. 8 Abbreviations. Citation Method. References. Name Index. Subject Index.