Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book explores the rhetoric and reality of digital visualculture. It agues that contemporary media is characterised byunique real-time forms that demand qualitatively distinct viewingrelations. An ambitious work of historical and theoreticalresearch, the phenomenon of media participation is considered inrelation to defining characteristics of digital capitalism, and itsprevailing modes of performative individualisation. The bookexplores a series of media genres (the news, reality entertainmentreality television, computer games, and media art) to argue thatwhat is at stake in the contemporary media sphere is nothing lessthan our relation to mortality and otherness. A genuine incursioninto vital and ongoing conditions of cultural convergence, thisbook will appeal to media and cultural theorists as well as arthistorians, and students of visual culture.