Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Yes, you can ! Quatre. C'est le nombre de techniques dont vous avez besoin pour parler avec éloquence et construire des discours percutants. La métaphore, la métonymie, le contraste et la musique des mots. Rien de plus. Vous n'y croyez pas ? Et pourtant : c'est sur ces quatre leviers que reposent les plus grands discours de Barack Obama. Dans ce livre court et efficace, l'auteur analyse les stratégies rhétoriques de l'ancien président des États-Unis et celles d'autres grands orateurs comme Robert Badinter et Simone Veil. Il décortique également les techniques à l'oeuvre dans les publicités les plus connues et les discours politiques. Chaque chapitre se conclut par des exercices pour s'approprier ces figures de style et devenir un orateur hors pair.