Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
(Del Prólogo): La poesía de Gemma Serrano es una composición a base de meandros, de giros, de saboreables paradas o detenimientos, de paladeables intercambios, de vueltas en giro como en canciones. La tercera persona, que establece distancia con su objeto al tiempo que lo penetra y lo hace transversalmente posible, es una espectadora (ex)pectante a la que se podría imaginar con trocitos de menta entre los dientes. Con una mandíbula que aprieta y que retiene, con unos afrustrados ojos de ternura detonadora.Gemma Serrano juega con las palabras, con el concepto, con el cuadro, con la Biblia, con un bestiario amable, con una corporalidad que se abre a través del pecho. Lo táctil, lo lábil no solo lo aporta el hijo, Juan (ese Juan con mayúsculas que nos lo llena, agradecidamente o no, todo), sino también ella misma, al contemplarse, tocarse, oírse, empujarse a lo brusco.