Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Cet ouvrage s'attache à dévoiler un présupposé essentiel inhérent au geste kantien de la révolution copernicienne, selon lequel les structures universelles des objets qui se présentent dans l'expérience se règlent sur celles de tout sujet transcendantal fini : à savoir la présupposition d'une nature ou d'une pré-constitution invariante du sujet (ses facultés et leurs structures a priori). Pour dépasser ce présupposé, il fait appel au principe husserlien selon lequel toute catégorie d'objets détermine une structure régulatrice du sujet transcendantal, et tente d'élaborer sur ce fondement une doctrine phénoménologique du sujet pur et de ses facultés, qui fasse l'économie de toute admission préalable d'une nature humaine : les différences entre sensibilité, entendement et raison sont ainsi redéfinies à partir des types d'objets, sans présupposer de système de facultés invariant.