Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The new edition retains the author's pungent analysis of what makes math hard for otherwise successful people and how women, more than men, become victims of a gendered view of math. It has been substantially updated to incorporate new research on what we know and don't know about sex differences in brain organization and function, and it has been enlarged to include problems, puzzles, and strategies tried out in hundreds of math anxiety workshops Tobias and her colleagues have sponsored.
What remains unchanged is the author's politics. She sees math anxiety as a political issue. So long as people themselves to be disabled in mathematics and do not rise up and confront the social and pedagogical origins of their disabilities, they will be denied math mental health. Tobias defines this as the willingness to learn the math you need when you need it. In an ever more technical society, having that willingness can make the difference between high and low self-esteem, failure and success.