Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Cet ouvrage émane d'un dispositif d'échanges interdisciplinaires entre des chercheur·ses en sciences humaines de l'Unité de Formation et de Recherche en Lettres, Langues, Sciences de l'Homme et des Sociétés (LLSHS) à l'Université Paris 13 Sorbonne Paris Nord, autour de deux triptyques notionnels « Espace(s) Mouvement(s) Limite(s) » et « Mutation(s) Innovations Création / Créativité ». À ces ensembles de réflexions sont adjointes différentes analyses sur les proximités et les différences disciplinaires qu'ils révèlent ainsi que des contributions de doctorant·es qui en signalent les répercussions sur leurs parcours de recherche. Un tel agencement réflexif - encore rare de nos jours - réside fondamentalement dans le besoin d'appréhender, de comprendre les disciplines de LLSHS comme une entité plurielle, disposant néanmoins de spécificités, d'où surgissent des méthodes d'approche renouvelées et des pistes d'articulation issues de la pensée de cette double exigence.