Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Decision making in organizations is often pictured as a coherent and rational process in which alternative interests and perspectives are considered in an orderly manner until the best choice is selected. Yet, as most experienced members of organizations will attest, real decision processes seldom fit such a description. This book brings together researchers who focus on cognitive aspects of decision processes, along with those who study organizational aspects such as conflict, incentives, power and ambiguity. These multiple perspectives are intended to further our understanding of organizational decision making. Contributors often cite specific cases, and all foundations of organizational decision making are covered in considerable detail.